4 Ocak 2015 Pazar

Asla boş vakitten değil, mecburiyetten bütün bu yaptıklarım / Everything is about obligation.


Geçenlerde, ofiste güzel bir müzik (şu miziği) dinliyordum. 

Masamda, bilgisayarım önümde, tatlı müziğim açıkken bir sigara yakmak istedim. Sigaramı yakmak ve gülümseyerek ofis arkadaşlarıma bakıp bir nefes çekip söndürmek istedim.
Sigara hayalim bitince de, aynı etkiyi yaratacağını düşünerek bari bir bitki çayı içeyim dedim. 
Bir yeşil çay söyledim ama poşet içinde gelen çay beni çok hayal kırıklığına uğrattı. 


Mecburiyetten iş başa düşmüştü.
Sonra ben de kendi yeşil çayımı kendim yaparım dedim.
içine ananemin bahçesinden topladığım papatya ve kuru güllerden de koydum.
Hediye vermeyi çok sevdiğimden, canları sigara içmek istediği zaman yeşilçay içsinler diye arkadaşlarım için de yaptım. 


Bir de karışmasınlar diye herbirinin isminin başharflerini çayın kulbuna yapıştırdığım kağıtlara işledim. pislenmesinler diye küçük kutular yapıp içlerine koydum.

İşte ben böyle delirdim :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


l was listening this music in my office.
Suddenly, l want to smoke while l was in office, my computer in front of me and this sweet music in my heart. 
When my smoking dream has finised, l ordered a green tea.
l prefered green tea instead of smoke :)
Green tea dissapointed me because of it's taste and tea bag.
Doing it myself was an obligation. Definitely having a lot of free time is not so important :)
l decided to do my own green tea. l put a little dried rose and daisy from my grandmother's garden.

l did them for my friends too. Bags that l sewed were so complicated. l could'nt know "which is whose" so l needled their first letter of their name. 
This is the story of  "how l have been crazy."












3 yorum:

  1. Olmadi soyle ofis arkadasimiz! Soyleyin arkadaslariniza kiymet bilsinler:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğeniniz için,arkadaşlarımın tek şikayetleri içmeye kıyamamaları :)

      Sil
  2. Bu müzikle bunlar yapılır ciddi:)

    YanıtlaSil